zamówienie na:

Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dąbrowa Chełmińska

zamawiający: GMINA DĄBROWA CHEŁMIŃSKA
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: 271.12.2012
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 9 lipca 2012  10:00
przyczyna unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 roku Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) unieważnia się postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, na zadanie pn. „Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dąbrowa Chełmińska”, ponieważ oferta z najniższą ceną Przedsiębiorstwo Euroaqua Sp. z o.o., ul. Bobrownicka 13a, 61-306 Poznań, która zaproponowała kwotę 4 526 000,00zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  




Pliki do pobrania:
1. SIWZ (578kB) pdf
    Załączniki do SIWZ wersja edytowalna (106kB) word

2. Załącznik nr 7 do SIWZ
Aby zapoznać się z treścią załącznika nr 7 należy pobrać wszystkie jego części (1 do 11), następnie uruchomić (dwukrotnie kliknąć) plik z nazwą *.part01.exe.
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 1 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 2 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 3 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 4 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 5 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 6 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 7 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 8 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 9 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 10 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 7 do SIWZ - część 11 (9181kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska

3. Załącznik nr 8 do SIWZ

Aby zapoznać się z treścią załącznika nr 8 należy pobrać wszystkie jego części (1 do 5), następnie uruchomić (np. dwukrotnie kliknąć) plik z nazwą *.part01.exe.
Załącznik nr 8 do SIWZ - część 1 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 8 do SIWZ - część 2 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 8 do SIWZ - część 3 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 8 do SIWZ - część 4 (10213kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska
Załącznik nr 8 do SIWZ - część 5 (2016kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska

4. Załącznik nr 9 do SIWZ (362kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska

5. Załącznik nr 10 do SIWZ (1078kB) BIP w JST - Gmina Dąbrowa Chełmińska

Wyjaśnienia do SIWZ I (158kB) pdf
Zmiana do SIWZ (156kB) pdf
Załącznik nr 7 do SIWZ - Witryna szklana w1 (579kB) pdf
Załącznik nr 7 do SIWZ - Dach - Rygiel R-1 (82kB) pdf
Wyjaśnienia do SIWZ II (157kB) pdf
Wyjaśnienia do SIWZ III (159kB) pdf
Wyjaśnienia do SIWZ IV (157kB) pdf

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania (124kB) pdf

Dąbrowa Chełmińska: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dąbrowa Chełmińska
Numer ogłoszenia: 216664 - 2012; data zamieszczenia: 22.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dąbrowa Chełmińska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Dąbrowa Chełmińska Przewiduje się budowę nowego budynku stacji uzdatniania wody, budowę dwóch zbiorników wyrównawczych o pojemności 300m3 każdy wraz z komorą zasuw, budowę kolumny napowietrzającej, budowę osadnika popłuczyn oraz rozbudowę i przebudowę infrastruktury towarzyszącej. Nowoprojektowany budynek jest oparty na rzucie prostokąta o wymiarach 35,73 m na 9,39 m. budynek podzielony jest na dwie części. Pierwsza zawiera halę główną z filtrami oraz chlorownię i osiąga wysokość 6,10 m w kalenicy ponad poziom 0,00. Druga część budynku zawiera sprężarkownie wraz z zapleczem socjalnym i pomieszczeniem na agregat. Jej wysokość w kalenicy wynosi 3,86m ponad poziom 0,00. Budynek ma być wykonany z konstrukcji stalowej, ściany zewnętrzne z płyt warstwowych ściennych, ściany wewnętrzne murowane z cegły grubość 12 cm. Dach dwuspadowy o koncie nachylenia połaci dachowych 10 stopni, wykonany z płyt warstwowych dachowych mocowanych do konstrukcji ramowej budynku w kolorze szarym. Elewacja wykończona będzie płytami warstwowymi w kolorze niebieskim. Zbiorniki o średnicy 4,25m wraz z osadnikiem popłuczyn oddalone są od obiektu w stronę północną o 6m. W zakresie przedmiotowego zadania zawiera się wykonanie otworu studziennego nr 4 na terenie planowanej do wykonania stacji uzdatniania wody. Otwór studzienny nr 4 ma ująć do eksploatacji poziom górno -kredowy, a w przypadku jego braku lub niekorzystnych parametrów wydajnościowych - poziom czwartorzędowy. Prace należy wykonać zgodnie z projektem prac geologicznych . Projekt obejmuje wykonanie otworu studziennego o głębokości 160 m w rurach o średnicy końcowej fi 356 mm do poziomu kredowego lub czwartorzędu. W zadaniu wykonania studni zawiera się również: - wykonanie typowej kompletnej obudowy studni wyposażonej w: *białą pokrywę wykonaną z laminatu poliestrowo - szklanego wyposażoną w uszczelkę; *wlot powietrza zabezpieczony drobną siatką wyposażony w mechanizm zamykający; *uchwyt do podnoszenia pokrywy obudowy; *kominek wentylacyjny ocieplony wkładką poliuretanową o konstrukcji uniemożliwiającej przedostawanie się do wewnątrz obudowy wody deszczowej oraz owadów; *zawiasy wewnętrzne wykonane z elementów metalowych ocynkowanych z przekładkami teflonowymi zabezpieczającymi wycieranie się ich powierzchni przy wielokrotnym otwieraniu pokrywy obudowy; *wspomaganie otwierania pokrywy obudowy; *podejścia pod montaż kłódki antywłamaniowej z atestem z krótkim pałąkiem; *wyłącznik kontraktonowy z atestem otwarcia pokrywy obudowy studni głębinowej do podłączenia instalacji alarmowej; *urządzenie automatycznego ogrzewania awaryjnego z (np. termostatem), które będzie pracować wyłącznie w czasie, gdy pompa głębinowa będzie wyłączona. (należy zwiększyć ilość zwojów o taką samą ilość co w wersji fabrycznej) W celu zasilenia tego urządzenia należy ułożyć dodatkowo osobny obwód zasilający na obciążenie zasilania. *głowicę studni głębinowej z orurowaniem o średnicy dobranej optymalnie w stosunku do prędkości przepływu wody i wysokości straty ciśnienia oraz kołnierzem obrotowym u góry głowicy umożliwiającym centryczne ustawienie urządzenia pomiarowego do podejścia rury wodociągowej; *manometr poprzedzony zaworem odcinającym. Materiał obudowy, króćca, mechanizmu manometrów oraz zaworów odcinających - stal nierdzewna. *przepływomierz elektromagnetyczny w wersji rozdzielczej o średnicy dobranej w stosunku do prędkości przepływu wody z uwzględnieniem minimalnego błędu pomiarowego i najmniejszej straty ciśnienia. Przepływomierz elektromagnetyczny musi posiadać zatwierdzenie typu i legalizację zgodnie z ustawą o miarach z dnia 11 maja 2001r. (Dz. U 2001, nr 63, poz. 636 z późn. zm.) - zatwierdzenie do celów rozliczeniowych. Wyjścia prądowe 4...20 (mA) i wyjście impulsowe, IP 67. *hydrostatyczną sondę głębokości SG 16 Aplisens lub równoważną do pomiaru zwierciadła wody w studni głębinowej, zasilana napięciem 10 - 36 (V) DC z wyjściem prądowym 4...20 (mA). *przepustnicę między - kołnierzową odcinającą regulacyjną (EBRO Armaturen lub porównywalne) z napędem elektrycznym i analogowym nadajnikiem położenia (prod. Auma lub porównywalne). Przepustnica centryczna z wykładziną elastomerową EPDM, korpus pierścieniowy z żeliwa sferoidalnego pokryty powłoką ochronną, dysk i wałek stal nierdzewna. Ciśnienie robocze 6,0 (bar), przyłącze PN 16; *przepustnicę zwrotną bez - kołnierzową. Korpus z żeliwa sferoidalnego pokryty powłoką ochronną, wykładzina EPDM. Klapa i wałek stal nierdzewna. Ciśnienie robocze 6,0 (bar), przyłącze PN 16; *zawór czerpalny 0,5 cala wykonany ze stali nierdzewnej; *wszystkie śruby, podkładki i nakrętki wykonane ze stali nierdzewnej; *wspornik kotwiący; *osłonę otworu w podstawie obudowy, wykonaną z blachy aluminiowej przez którą wprowadzona jest rura wodociągowa, przykrywająca łupki ocieplające podejście tej rury; *skrzynkę elektryczną hermetyczną IP 65 z tworzywa sztucznego z rozłącznikiem lub listwą LZ. W podłożu betonowym należy wykonać przepust z rury PVC usytuowany pod otworem do skrzynki zasilającej; *ocieplenie rury wodociągowej wykonane z dwóch składających się łupin z pianki poliuretanowej o długości 1,10 (m) i grubości 5 - 8 (cm); *wspornik pokrywy służący do podtrzymywania pokrywy w fazie otwarcia. Metalowy wspornik w całości ocynkowany, a jego płaszczyzna na której opiera się pokrywa powleczona masą silikonową. Obudowa posadowiona powinna być na płycie betonowej wystającej ponad powierzchnię terenu na wysokość około 10 cm. Ponadto należy zapewnić stały dozór uprawnionego geologa i bezwzględnie wykonać wszystkie prace i zalecenia wyszczególnione w projekcie prac geologicznych , a zwłaszcza: * pomiary i badania hydrogeologiczne oraz geodezyjne, * pompowanie oczyszczające, * pompowanie pomiarowe, *prowadzenie dzienników pompowania oczyszczającego i pomiarowego, * badania fizyko-chemiczne wody surowej, * badana bakteriologiczne wody surowej, * uzyskanie pozytywnych wyników laboratoryjnego badania wody w zakresie bakteriologii, * opracowanie dodatku do dokumentacji hydrologicznej ustalającego nowe zasady eksploatacyjne ujęcia wody i przesłanie 4 egz. Do Urzędu Marszałkowskiego w Toruniu, * dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń, opracowań, dokumentacji umożliwiających przyszłościową eksploatację ujęcia wody wynikających z ustawy z dnia 4 lutego 1994r. Prawo geologiczne i górnicze - po ustaleniu faktycznej wydajności studni Nr 4 dobrać stosowna pompę głębinową i zamontować na właściwej głębokości wraz z rurociągiem tłocznym i kablem zasilającym, - rurociąg tłoczny od pompy do głowicy w obudowie studni wykonać ze stali nierdzewnej, - zasilania energetyczne studni Nr 4 oraz rurociąg tłoczny od studni do budynku stacji wodociągowej - wg dokumentacji zasadniczej, - sporządzić operat wodno-prawny i uzyskać nowe pozwolenie wodno-prawne dla zwiększonych zasobów eksploatacyjnych gminnego ujęcia wody w Dąbrowie Chełmińskiej, - uzyskać pozytywna opinie Sanepidu dla nowej stacji po przeprowadzeniu badań wody uzdatnionej obejmujących parametry monitoringu przeglądowego. Obudowa studni głębinowej wraz z całym wyposażeniem mającym kontakt z wodą musi posiadać aktualny atest PZH oraz deklarację zgodności z PN. Wszystkie elementy mające kontakt z wodą przed zamontowaniem muszą zostać poddane dezynfekcji roztworem podchlorynu sodu. Pożądane zapotrzebowanie na wodę w studni Nr 4 wynosi ok. 65-70 m3 na h. Z kolei całkowite zapotrzebowanie na wodę z ujęcia Qhmax=145 m3 na h. W przypadku ujęcia poziomu kredowego studnia eksploatowana będzie zespołowo z pozostałymi trzema studniami. W przypadku ujęcia poziomu czwartorzędowego - eksploatowane będzie zespołowo ze studnią Nr 3 i przemiennie ze studnią Nr 2. Prawdopodobieństwo nie napotkania kredowej warstwy wodonośnej jest znikome. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać ostateczną decyzje pozwolenia na użytkowanie dla nowej stacji uzdatniania wody, w tym celu w imieniu Zamawiającego uzyska wszelkie wymagane przepisami prawa budowlanego uzgodnienia, opinie, zgłoszenia, zawiadomienia itp. zatwierdzenia niezbędne do otrzymania przedmiotowej decyzji. Wykonawca jest zobowiązany doprowadzić do podpisania umowy dystrybucji z Enea Operator. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, projektem prac geologicznych, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót-branża elektryczna, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - technologia i specyfikacją techniczną procesu technologicznego. Uzgodnienia poszczególnych organów są częścią projektu budowlanego i są wiążące dla Wykonawcy. Zamawiający informuje, że istnieją różnice pomiędzy dokumentacją projektową zamieszczoną w formie elektronicznej jako załączniki do SIWZ a dokumentacją posiadaną w formie papierowej. Zamawiający udostępnia dokumentację w formie papierowej w swojej siedzibie, która jest ostateczna wersją dokumentacji projektowej. Aby w pełni zapoznać się z zakresem robót należy zapoznać się z dokumentacją projektową w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego oraz dokonać wizji placu budowy. Jeśli pojawią się różnice pomiędzy dokumentacją projektową, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót-branża elektryczna, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - technologia, projektem prac geologicznych, a specyfikacją techniczną procesu technologicznego, to wiążące dla Wykonawcy są w pierwszej kolejności zapisy specyfikacji technicznej procesu technologicznego. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia rozruchu stacji uzdatniania wody, w tym celu przygotuje projekt rozruchu a po jego zakończeniu przedstawi sprawozdanie z przebiegu czynności rozruchowych. Powyższe dokumenty wymagają akceptacji Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż udostępnione przedmiary mają charakter pomocniczy, a rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo. Podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót-branża elektryczna, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - technologia, specyfikacji technicznej procesu technologicznego, nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniu o zamówieniu, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót-branża elektryczna, specyfikacji technicznej procesu technologicznego produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt. Zapłata będzie się odbywała na podstawie dwóch faktur częściowych. Jedna z nich będzie wystawiona w 2012 roku , lecz nie wcześniej niż w miesiącu październiku 2012 i nie później niż w miesiącu listopadzie 2012 , a druga w 2013 roku po zrealizowaniu całego zadania i będzie to faktura końcowa. W 2012 roku wystawiona faktura musi opiewać na kwotę 54% całości wynagrodzenia umownego brutto i tym samym prace wykonane w 2012 roku do najpóźniej końca listopada muszą być wykonane w 54% wartości wynagrodzenia umownego brutto, lecz równocześnie kwota wystawionej faktury w 2012 roku nie może być większa niż 54 % wartości wynagrodzenia umownego brutto. W przypadku nie wykonania robót w 54% wartości umownej brutto najpóźniej do końca listopada 2012 roku przewidziana jest kara umowna określona w § 11. W przypadku wykonania prac o wartości przekraczającej 54 % wynagrodzenia umownego brutto, wynagrodzenie przewyższające 54% wartości zostanie uregulowane w fakturze końcowej podczas ostatecznego rozliczenia zadania w 2013 roku. KOD CPV: 45.25.21.20-5 - przedmiot główny, 45.23.24.30-5 Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie wszystkich kosztów związanych z realizacją zamówienia...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.21.20-5, 45.23.24.30-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 110 000,00 zł ( słownie: sto dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.12.2012. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 12 (u Pana Mariusza Bulińskiego) 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 09-07-2012 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 upzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 upzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże (udokumentuje wykonanie zakończonych robót), iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: Robotę budowlaną o łącznej wartości brutto minimum 2,5 miliona złotych obejmującą budowę nowej stacji uzdatniania wody, z wykonaniem systemu poboru, uzdatniania i dystrybucji wody wraz ze zbiornikami retencyjnymi, o wydajności stacji nie mniejszej niż 120 m3/h wraz z automatyką stacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - nie określa się minimalnych standardów; spełnianie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia, na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Personel powinien posiadać kwalifikacje w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Kadra kierująca budową musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia). Wobec czego do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej kierownik budowy bez ograniczeń; b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń - kierownik robót branży sanitarnej; c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń- kierownik robót branży elektrycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że zmiany w treści zawartej umowy, w tym zmiana terminu wykonania zamówienia, mogą nastąpić w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zgodnie z tym ustala się następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) zmian wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy - na skutek zaakceptowanej przez Zamawiającego zmiany technologii wykonania przedmiotu zamówienia, 4) zmian stron umowy -następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 5) terminu wykonania przedmiotu umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, a w szczególności: a) wystąpienia warunków atmosferycznych niepozwalających na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technologicznych, co może mieć wpływ na jakość wykonania, trwałość i zachowanie okresu gwarancji, b) działania siły wyższej, c) wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, d) wystąpienia robót dodatkowych, e) z przyczyn zależnych od Zamawiającego np. roboty zostały zawieszone przez Zamawiającego, Nie uważa się za czynnik zakłócający wpływ uwarunkowań atmosferycznych w czasie realizacji robót, który po składaniu ofert musi być normalnie brany pod uwagę (wyjątek stanowią długotrwale występujące niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie prac budowalnych np. ze względu na zastosowaną technologię w dokumentacji projektowej). 6) zmian dotyczących zatrudnienia podwykonawców, w wypadku gdy Wykonawca oświadczył, że wykona umowę osobiście, 7) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców. 8) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego (Zamawiającego); 9) wstrzymanie robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewypału itp. 10) wystąpienie nie dających się przewidzieć zjawisk geologicznych i hydrologicznych pojawiających się w trakcie budowy nie ustalonych w oparciu o dokonane badania geologiczne. 11) Konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp., 12) Konieczność wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. nadzoru budowlanego, 13) Zmiana inspektora nadzoru, kierownika budowy, koordynatora prac ze strony Zamawiającego, 14) Zmiany konieczne, które są niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia robót i jednocześnie są korzystne dla Zamawiającego i których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, a na które Wykonawca wyrazi zgodę, 15) Ograniczenie zakresu robót wynikających z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego, 16) Konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 17) Zmiana przepisów, które skutkują zmianą pozwolenia na budowę wydanego dla realizowanego zamówienia, 18) Likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy, 19) zmiana sposobu rozliczania Zamawiającego z Wykonawcą.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, pok. nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dąbrowa Chełmińska, ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


metryczka


Opublikował: Mariusz Buliński (22 czerwca 2012, 13:26:05)

Ostatnia zmiana: Mariusz Buliński (25 lipca 2012, 08:45:30)
Zmieniono: korekta czcionki

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1713