Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (98)  |  Przetargi unieważnione (63)

zamówienie na:

Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo

zamawiający: Gmina Dąbrowa Chełmińska
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 271.9.2016
wartość: powyżej 30 000 euro
termin składania ofert: 2 sierpnia 2016  10:00
wynik postępowania: Na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późn. zm.) wyklucza się wykonawcę z Meldrog Wykonawstwo i Usługi Projektowe, ul. Chełmińska 38, 86-260 Unisław z postępowania przetargowego, i jednocześnie na podstawie art. 24 ust. 4 Pzp odrzuca się ofertę firmy Meldrog. Z kolei na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 roku poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia się postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, ponieważ oferta Wykonawcy z najniższą ceną, który zaproponował kwotę 249 000,00 zł brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia przewyższa kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.  






SIWZ (349kB) word
Wyjaśnienia do SIWZ (163kB) pdf
Zawiadomienie o wykluczeniu wykonawcy odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania (128kB) pdf

Dąbrowa Chełmińska: Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo
Numer ogłoszenia: 141743 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Chełmińska , ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3816-005, faks 052 3816-290.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa ChełmińskaCzarżeDębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo. Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla ścieżki rowerowej w dwóch częściach, wraz z niezbędną infrastrukturą np. przepusty, kładki, elementy bezpieczeństwa ruchu itp., o łącznej długości ok 11,00 km położonych w:CZĘŚĆ 1 Ścieżka rowerowa Dąbrowa Chełmińska Czarże Dębowiec zlokalizowana wzdłuż drogi powiatowej nr 1542C na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką 551 do granic gminy w miejscowości Dębowiec. odcinek o długości ok. 9,7 km CZĘŚĆ 2 Ścieżka rowerowa Dąbrowa Chełmińska Janowo zlokalizowana wzdłuż drogi powiatowej nr 1542C, na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowych 1601C i 1542C do granicy miejscowości Janowo łącznie odcinek o długości ok. 1,3 km Podane długości ścieżek rowerowych mają charakter przybliżony. Całkowita długość ścieżek zostanie ustalona po zakończeniu etapu projektowania. Ścieżki przebiegać będą w pasach drogowych dróg wojewódzkich, powiatowych, gminnych a także na obszarach leśnych. Trasa planowanych ścieżek rowerowych może przebiegać również przez grunty innych właścicieli, niż wymienione powyżej..
II.1.5)
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 17.24.80.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający B Ę D Z I E wymagał od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł ( słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed terminem złożenia oferty. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie z kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy Oddział w Dąbrowie Chełmińskiej Nr 47 8142 1017 0003 5842 2000 0001 z podaniem tytułu: wadium-znak sprawy 271.9.2016. WADIUM WNIESIONE W PIENIĄDZU BĘDZIE SKUTECZNE, JEŻELI PRZED TERMINEM SKŁADANIA OFERT ZOSTANIE ZALICZONE NA RACHUNKU BANKOWYM ZAMAWIAJĄCEGO 5. Wadium w innej formie należy złożyć w Urzędzie Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej pok. nr 11 (u Pana Mariusza Bulińskiego). 6. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 02-08-2016 r. do godz. 10:00. Inna niż pieniężna forma wadium powinna zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego. 7. Zamawiający zwróci wadium: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a upzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiajacy ponownie zażąda wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu wadium zwrócono na podstawie pkt 6 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający o terminie wniesienia wadium powiadomi odrębnym pismem. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający informuje, że zwrot wadium wniesionego w pieniądzu będzie dokonywany na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę w załączniku nr 1 do SIWZ- Karta przewodnia oferty - formularz ofertowy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia na podstawie jednej usługi projektowej tj. projekt drogowy polegające na budowie, lub/i przebudowie, lub/i rozbudowie drogi dowolnej kategorii o nawierzchni bitumicznej, o długości min 3 km, wykonanej w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Personel powinien posiadać kwalifikacje w zakresie projektowania w zakresie dróg. Kadra musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w projektowaniu (uprawnienia). Wobec czego do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do projektowania w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: a) drogowej, pełniącej funkcję projektanta, b) drogowej , pełniącej funkcję sprawdzającego w procesie projektowym, c) konstrukcyjno-budowlanej; d) telekomunikacyjnej; e) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wod.-kan. f) instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający będzie weryfikował spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia na podstawie jednej usługi projektowej tj. projekt drogowy polegające na budowie, lub/i przebudowie, lub/i rozbudowie drogi dowolnej kategorii o nawierzchni bitumicznej, o długości min 3 km, wykonanej w ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;;wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - karta przewodnia oferty
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 952 - Rękojmia - 5
IV.2.2)
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany w umowie: 1) będą możliwe w sytuacjach opisanych poniżej, przy czym zmiany terminu muszą być rozpatrywane w powiązaniu z harmonogramem rzeczowo - finansowym: jeżeli będą następstwem: zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, wystąpienia niezgodności pomiędzy częścią opisową a kartograficzną ewidencji gruntów w obszarze, którego dotyczy projektowana inwestycja, polecenia przez Zamawiającego dokonania zmian w uzgodnionych wcześniej rozwiązaniach projektowych, przesunięcia terminu realizacji robót budowlanych wykonywanych w oparciu o dokumentację projektową będącą przedmiotem umowy - dotyczy nadzoru autorskiego, 2) Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie osób wskazanych w ofercie jako wykonujących zamówienie w wyjątkowych przypadkach pod warunkiem zastąpienia ich osobami spełniającymi co najmniej takie wymagania - uprawnienia, jakie dla tych osób postawiono w SIWZ. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy po uprzedniej akceptacji przez Zamawiającego zaproponowanych zmian osobowych. Zmiana ta nie spowoduje wydłużenia terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, które są objęte nadzorem autorskim spowoduje wydłużenie terminu pełnienia nadzoru autorskiego bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4) W przypadku braku możliwości uzyskania poszczególnych decyzji, uzgodnień przez Wykonawcę z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, wynagrodzenie Wykonawcy rozliczane będzie wyłącznie za dostarczone elementy dokumentacji. 5) Zamawiający zastrzega, że wartość rzeczywistych potrzeb może być mniejsza i w takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia prawne i finansowe. 6) Zmiana umowy poprzez zmianę ceny brutto może nastąpić wyłącznie w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. 7) Zmiany umowy w stosunku do treści oferty są dopuszczalne również w sytuacji, gdy zmiany nie są istotne lub są korzystne dla Zamawiającego. 8) Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowachelminska.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska pok. nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Dąbrowie Chełmińskiej ul. Bydgoska 21, 86-070 Dąbrowa Chełmińska sekretariat I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
Dąbrowa Chełmińska, dnia 18-07-2016             Wójt Gminy Radosław Ciechacki

 
        

metryczka


Odpowiada za treść: Mariusz Buliński
Opublikował: Mariusz Buliński (18 lipca 2016, 14:21:34)

Ostatnia zmiana: Mariusz Buliński (5 września 2016, 15:05:16)
Zmieniono: Zawiadomienie o wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty i unieważnieniu postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 471